رهایی از وسوسه
رهایی از وسوسه
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

رهایی از وسوسه

 

برای مقابله با وسوسه های شیطانی و دور کردن او چه باید کرد؟

برای رویارویی با وسوسه های شیطانی، ابتدا باید دشمن و راههای نفوذ او را شناخت و او را مهار کرد و سپس او را به عقب راند و در گام‏های نهایی او را به اسارت کشید. در این جهت راههای مبارزه با وساوس شیطانی عبارتند از:

1- نگهبانی و مراقبت: شیطان با جان ما سر و کار دارد. از این رو باید از آن حراست کنیم. راه های مراقبت عبارتند از:

أ) تقوا پیشگی: قرآن مجید تقوا را لباسی بر اندام جان آدمی می داند که آن را به خوبی می پوشاند و حفظ می کند: "لباس التّقوی ذلک خیر؛ بهترین جامه، تقوا است".(1) امام علی(ع) تقوا را دژی نفوذ ناپذیر می داند که رخنه‏ای در آن ممکن نیست.(2)

 

روشهای کنترل شهوت و جلوگیری از خود ارضایی

 

شهوت جوانان امری طبیعی است که گاه کم است و گاه زیاد ولی امر مهم در این میان چگونگی برخورد با آن است.

یکی از راه های فرو نشاندن هیجان شهوت روزه گرفتن و خواندن قرآن و شرکت در مجالس مذهبی است که راهی مؤثر و سودمند می باشد. در روایات ائمه اهل بیت (ع) آمده که برای کاهش شهوت از ستردن موی عورت امتناع شود.

از جهت رژیم غذایی هم شایسته است که از غذاهای مقوی و مهیج مثل پیاز، خرما، سیر، گردو، پسته و ... خودداری کنید یا حداقل جانب اعتدال را مراعات نمایید و از پرخوری امتناع ورزید.

توصیه دیگر این است که از دیدن فیلم ها و عکس های محرک جنسی و از شرکت در مجالس و محافل و محل هایی که محرک شهوت است اجتناب کنید.

از همه مهمتر این است که در عصر جمعه هنگام غروب آفتاب که وقت اجابت دعاست به اهل بیت (ع) توسل کنید و از خدا بخواهید که راه چاره ای پیش روی شما قرار دهد.

اما خود ارضایی افزون بر حرمت شرعی عواقب بسیار وخیم و مخرب برای سلامتی شما دربردارد. پس با خدای خود عهد کنید که به این کار زشت و پلید بازگشت نکنید و در مقابل به تفریحات سالم بخصوص ورزش اهتمام ورزید.

توصیه می شود در اولین فرصت مناسب شرایط ازدواج را برای خودتان فراهم کنید.

 

كانون ترك خودارضايي
http://www.ktark.blogfa.com
 

 سكس سكس سكس سكس سكس سكس سكس سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: رهایی از وسوسه,